Тема 12. Графіті як соціокультурне явище.
2. Соціальний та культурний клімат і мотивація створення графіті. Історичні обставини появи графіті.
3. Графіті як елемент боротьби з системою. Місто як простір графіті.
Література:
1. Бодрияр Ж. Kool Killer, или Восстание посредством знаков // Символический обмен и смерть. – М.: Добросвет, 2000, ст. 155-166 // http://yanko.lib.ru/books/philosoph/baudrillard-symv-obmen-i-smert.htm#_Toc75676883
2. Головаха І. Соціальне значення асоціальних графіті (Побутування та функції сучасних київських графіті) // Соціологія: Теорія, методи, маркетинг. – 2004. – № 2. – С. 64-77.
3. Илюшина И. Настенных дел мастер // Корреспондент. – 2007. - № 21. – С. 68-70.
4. Парфан Н. Нелегали від мистецтва // Новинар. – 2007. – №13 (12-18 листопада). – С. 63-64.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home