Sunday, March 30, 2008

Тема 12. Графіті як соціокультурне явище.

1. Підходи до дослідження графіті. Типологія та класифікація графіті.

2. Соціальний та культурний клімат і мотивація створення графіті. Історичні обставини появи графіті.

3. Графіті як елемент боротьби з системою. Місто як простір графіті.

Література:

1. Бодрияр Ж. Kool Killer, или Восстание посредством знаков // Символический обмен и смерть. – М.: Добросвет, 2000, ст. 155-166 // http://yanko.lib.ru/books/philosoph/baudrillard-symv-obmen-i-smert.htm#_Toc75676883

2. Головаха І. Соціальне значення асоціальних графіті (Побутування та функції сучасних київських графіті) // Соціологія: Теорія, методи, маркетинг. – 2004. – № 2. – С. 64-77.

3. Илюшина И. Настенных дел мастер // Корреспондент. – 2007. - № 21. С. 68-70.

4. Парфан Н. Нелегали від мистецтва // Новинар. – 2007. – №13 (12-18 листопада). – С. 63-64.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home